JOB HENDRIKS (1957), fotograaf, filmmaker & conceptueel ontwerper, heeft een lange carrière rond de Amsterdamse reclamewereld en de Randstad. Deze begon zo’n beetje tijdens zijn opleiding als fotograaf en ontwerper. Hij werkte daarnaast als fotolaborant bij het voormalige en toen bekende fotolab, Capi-Lux in Amsterdam. Hier lieten de grote namen hun films ontwikkelen en foto’s afdrukken. Kortom, alles volgens de ‘oude school’.

Luistertijd 23 minuten

PODCAST JOB HENDRIKS

Mieke Snepvangers in gesprek met Job Hendriks

Wil je meer weten over Job, kijk dan op de profielpagina op deze site. Wil je contact met Job, klik dan vooral even door naar zijn eigen website.

FOTOGRAAF (0000), Provides an elegant and quick way to create default text or generate Lorem Ipsum. Optimized for quick usage, but it can customized. Provides an elegant and quick way to create default text or generate Lorem Ipsum. Optimized for quick usage, but it can customized.

Luistertijd ?? minuten

Wil je meer weten over Job, kijk dan op de profielpagina op deze site. Wil je contact met Job, klik dan vooral even door naar zijn eigen website.

Even voor jullie informatie…

De gemiddelde luistertijd achter elkaar ligt voor een podcast op zo’n 45 minuten. Dit is afhankelijk van het type content. Interviews liggen gemiddeld op 30 minuten. Dat betekent dat podcasts in de regel in één keer worden beluisterd.

Het bereik kan groot zijn. Verwacht in het begin niet meteen dat je een bereik in héél Nederland hebt, maar wanneer je de juiste doelgroepen benadert via je eigen kanalen, kunnen daar verrassende cijfers uitkomen. Wanneer je bijvoorbeeld 150 volgers op een kanaal als LinkedIn hebt, kan de podcast, zomaar 7.500 keer beluisterd worden. Voor de snelle rekenaar: 150 x50…. Nederland zit voor podcasten nog in de groeifase

Ook interessant is, wie geïnteresseerd zijn in podcasts. Je regelmatige luisteraars vind je vooral tussen de 25 en 40 jarigen op HBO niveau;

Echter luisteraars welke je tot regelmatige fans kunt gaan beschouwen, ligt de leeftijd vanaf 40 tot …..
Ook deze groep kun je tot de hoger opgeleiden rekenen, of lees: maatschappelijk, breed geïnteresseerd.

Ik kan nog wel even doorgaan, maar eerst even iets bewijzen. En met dit relatief eenvoudige medium kunnen we met CP nog een heel groot publiek binnenharken.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.